A címekre kattintva, a közlemények megtekinthetők, letölthetők.

 

Klima Gábor (2018): A 21. század képi nyelvének tanítása, a digitális kor kihívásai és a vizuális média jelenléte a közoktatásban. In: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga szerk. (2019): Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések. Absztrakt kötet. p. 287.

Babály Bernadett, Kárpáti Andrea (2018): A térszemlélet fejlődésének vizsgálata, és a fejlesztés lehetőségeinek feltárása. In: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga szerk. (2019): Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések. Absztrakt kötet. p. 285.

Tóth, Alisa (2019): Teaching colours: curricula analysis and framework for assessment of colour perception in educational context. In: Novák Géza Máté szerk. (2019): Paticipation and collaboration in arts education. 3rd ELTE Workshop for Arts Education. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kara. pp. 129-130. 

Pók Tímea (2019): Védett gyermekkor. In: Novák Géza Máté szerk. (2019): Részvétel és együttműködés a művészetpedagógiában. 3. Művészetpedagógiai Konferencia. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kara. pp. 131-132.

Pók Tímea (2019): Art education for social sensitizing. In: Novák Géza Máté szerk. (2019): Paticipation and collaboration in arts education. 3rd ELTE Workshop for Arts Education. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kara. pp. 147-150. 

Paál Zsuzsanna (2019): Vizuális értékelő lapok fejlesztése. együttműködés az értékelésben. In: Novák Géza Máté szerk. (2019): Részvétel és együttműködés a művészetpedagógiában. 3. Művészetpedagógiai Konferencia. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kara. pp. 129-130.

Nagy Imre (2019): Alkotóképesség - kortárs művészet – nevelés. In: Novák Géza Máté szerk. (2019): Részvétel és együttműködés a művészetpedagógiában. 3. Művészetpedagógiai Konferencia. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kara. pp. 91-92.

Kovács, Hajnalka (2019): Digital and analogue maps by children. In: Novák Géza Máté szerk. (2019): Paticipation and collaboration in arts education. 3rd ELTE Workshop for Arts Education. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kara. pp. 137-138.

Kovács Hajnalka (2019): Alsó tagozatos tanulók vizuális képességeinek vizsgálata digitális és analóg térképrajzok tükrében. In: Novák Géza Máté szerk. (2019): Részvétel és együttműködés a művészetpedagógiában. 3. Művészetpedagógiai Konferencia. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kara. pp. 154-157.

Klima, Gábor (2019): The STEAM model in art education: processing socially sensitive issues in interdisciplinary arts and science projects. In: Novák Géza Máté szerk. (2019): Paticipation and collaboration in arts education. 3rd ELTE Workshop for Arts Education. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kara. pp. 143-146.