A címekre kattintva, a közlemények megtekinthetők, letölthetők.

 

Kárpáti, A., Biró, I., Simon, T. (2020). Developing and assessing digital visual literacy: a communication skills study. International Visual Literacy Association (IVLA) Conference, 23-24 September 2020: Visual Literacy in the Virtual Realm.

 

Kárpáti, A. (2020). Arts for social change: the creative outreach of AMASS. In: Embrace the creativity amidst COVID-19 crisis. JYU UNESCO-CCE Online Conference, 21. 04. 2020:

 

Kárpáti, A. (2020). STEAM a Bauhausban: egy pedagógiai modell klasszikus előképe. 439. old. In: Varga A., Andics Zs. és Molnár-Kovács Zs. szerk.: Neveléstudomány: horizontok és dialógusok. Absztrakt kötet, XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia, Pécs, 2019. november 7-9. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság és PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs.

Kárpáti, A. (2020). From the Bauhaus to social realism and beyond – the turbulent legacy of art education in Central and Eastern Europe. In: Varga, A., Andics, Zs. & Molnár-Kovács, Zs. Eds.: Educational Sciences: Horizons and Dialogues. Vol. II. Pécs - Budapest: MTA Committee for Educational Research and Pécs University, Faculty of Humanities, Institute of Education. 21-30. old.

 

Klima Gábor (2018): A 21. század képi nyelvének tanítása, a digitális kor kihívásai és a vizuális média jelenléte a közoktatásban. In: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga szerk. (2019): Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések. Absztrakt kötet. p. 287.

Babály Bernadett, Kárpáti Andrea (2018): A térszemlélet fejlődésének vizsgálata, és a fejlesztés lehetőségeinek feltárása. In: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga szerk. (2019): Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések. Absztrakt kötet. p. 285.

Tóth, Alisa (2019): Teaching colours: curricula analysis and framework for assessment of colour perception in educational context. In: Novák Géza Máté szerk. (2019): Paticipation and collaboration in arts education. 3rd ELTE Workshop for Arts Education. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kara. pp. 129-130. 

Pók Tímea (2019): Védett gyermekkor. In: Novák Géza Máté szerk. (2019): Részvétel és együttműködés a művészetpedagógiában. 3. Művészetpedagógiai Konferencia. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kara. pp. 131-132.

Pók Tímea (2019): Art education for social sensitizing. In: Novák Géza Máté szerk. (2019): Paticipation and collaboration in arts education. 3rd ELTE Workshop for Arts Education. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kara. pp. 147-150. 

Paál Zsuzsanna (2019): Vizuális értékelő lapok fejlesztése. együttműködés az értékelésben. In: Novák Géza Máté szerk. (2019): Részvétel és együttműködés a művészetpedagógiában. 3. Művészetpedagógiai Konferencia. Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kara. pp. 129-130.